.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک فعال رسانه‌ای درباره «حمیدرضا الداغی» جوانی که در درگیری با مزاحمان نوامیس به شهادت رسید، نوشت: «همون جوان خوشتیپ و خوشگل دانشگاه، پشت اسمش کلمه شهید نشسته و منِ بچه مذهبیِ پرادعا هیچ…» بچه خوشتیپ دانشگاه شهید شد؛ منِ بچه مذهبیِ پرادّعا هیچ!
یک فعال رسانه‌ای درباره «حمیدرضا الداغی» جوانی که در درگیری با مزاحمان نوامیس به شهادت رسید، نوشت: «همون جوان خوشتیپ و خوشگل دانشگاه، پشت اسمش کلمه شهید نشسته و منِ بچه مذهبیِ پرادعا هیچ…»(ادامه)
تصاویر: آقای رئیس‌جمهور و دختران جوان در حال برداشت هندوانه
رئیس جمهور بلاروس علاقه زیادی به کار کشاورزی دارد و در برخی موارد میهمانان خارجی خود را به صرف هندوانه، هویج و سیب زمینی دعوت می کند.(ادامه)
رشته‌های ورزشی بسیار زیادی در کشور وجود دارد که برخی از افراد حتی تا کنون نام آن‌هارا نشنیده‌اند و این در حالی است که در این رشته‌ها شاهد کسب مدال‎های قهرمانی و تلاش ورزشکاران ایرانی برای بالا نگه داشتن پرچم کشور هستیم. کارشناس رشته‌های انجمن‌های ورزشی:حجاب مانع از ورزش بانوان نخواهد شد
رشته‌های ورزشی بسیار زیادی در کشور وجود دارد که برخی از افراد حتی تا کنون نام آن‌هارا نشنیده‌اند و این در حالی است که در این رشته‌ها شاهد کسب مدال‎های قهرمانی و تلاش ورزشکاران ایرانی برای بالا نگه داشتن پرچم کشور هستیم.(ادامه)
ازبکستان جای ایران را گرفت +جدول
در آخرین روز از بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، ایران با ۱۹ مدال طلا، ۱۹ نقره و ۲۱ برنز در رده ششم قرار گرفت و پنجمی خود را به ازبکستان داد.(ادامه)
سوانح و تصادفات رانندگی مدتهاست جان افرادی زیادی را گرفته که در بین آنها چهره‌های مطرح و معروف ورزشی هم بوده‌اند. با این حال برخی ورزشکاران از مرگ گریختند. ورزشکارانی که قربانی تصادفات شدند+ عکس
سوانح و تصادفات رانندگی مدتهاست جان افرادی زیادی را گرفته که در بین آنها چهره‌های مطرح و معروف ورزشی هم بوده‌اند. با این حال برخی ورزشکاران از مرگ گریختند.(ادامه)
شمال نیوز: علمای استان مازندران در ایام مبارزات علیه رژیم طاغوت، بیانیه 14 ماده ای را منتشر کردند که حاوی مطالب بسیار مهمی علیه رژیم پهلوی و شخص شاه بود، متن این بیانیه از سوی آیت الله ... بیانیه چهارده ماده ای علمای مازندران علیه رژیم طاغوت
شمال نیوز: علمای استان مازندران در ایام مبارزات علیه رژیم طاغوت، بیانیه 14 ماده ای را منتشر کردند که حاوی مطالب بسیار مهمی علیه رژیم پهلوی و شخص شاه بود، متن این بیانیه از سوی آیت الله ...(ادامه)
رزمی‌کاران زن در افغانستان (عکس)
شمار دخترانی که در افغانستان به ورزش‌های رزمی روی می‌آورند رو به افزایش است. دلیل این پدیده به درستی مشخص نیست. شاید محرومیت زنان نسل‌های پیشین و آزار و اذیت آنان است که دختران نسل جدید را به این سمت و سو سوق می‌دهد.(ادامه)
دانشجویان فاتح لانه جاسوسی اکنون کجا هستند؟+ عکس
دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان سال 58 خالق حماسه‌ای بودند که در آن «پیروی از خط امام» اصل بود نه نام و عنوان آن 300 نفر دانشجو.(ادامه)
تصاویر/ دختران «نینجـا» در رشت(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: این دختران رشتی در جنگل و ساحل دریا مشغول تمرین و آموزش ورزش رزمی نینجا هستند. گفتنی است نینجوتسو در لغت به معنای هنر حرکت پنهان می‌باشد. نین به مفهوم بردباری و تحمل است اما دلالت بر استقامت یا ملایمت نیز دارد. جوتسو نیز به معنای هنر می‌باشد.

تصاویر جالب دختران رزمی کار «نینجا» در رشت
شمال نیوز: این دختران رشتی در جنگل و ساحل دریا مشغول تمرین و آموزش ورزش رزمی نینجا هستند. گفتنی است نینجوتسو در لغت به معنای هنر حرکت پنهان می‌باشد. نین به مفهوم بردباری و تحمل است اما دلالت بر استقامت یا ملایمت نیز دارد. جوتسو نیز به معنای هنر می‌باشد. (ادامه)
شمال نیوز: چهارشنبه سوری سابق که این روزها از آن به چهارشنبه سوزی و چهارشنبه صوری هم یاد می شود، رفته رفته به معضلی اجتماعی و امنیتی و حتی با تحریک شبکه های ماهواره ای و اجتماعی در مظان سوءاستفاده های سیاسی نیز قرار گرفته است و علیرغم همه تلاش های رسانه ای برای روشنگری و تبیین عینی خطرات جسمی و روحی و تبعات پزشکی و قضایی ... جوانان عزیز، چهارشنبه آخر سال را نسوزانید!
شمال نیوز: چهارشنبه سوری سابق که این روزها از آن به چهارشنبه سوزی و چهارشنبه صوری هم یاد می شود، رفته رفته به معضلی اجتماعی و امنیتی و حتی با تحریک شبکه های ماهواره ای و اجتماعی در مظان سوءاستفاده های سیاسی نیز قرار گرفته است و علیرغم همه تلاش های رسانه ای برای روشنگری و تبیین عینی خطرات جسمی و روحی و تبعات پزشکی و قضایی ...(ادامه)
خبری که باعث شد رنگ شاه بپرد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های امروز
(ادامه)
معروف‌ترین دختران مجرد دهه‌ شصت
(ادامه)
متولد 1357 . هشت سال است راننده ام، سه سال مسیر آمل ساری و پنج سال هم بابل آمل کار کرده ام. از سال 83 گواهینامه گرفتم و 24/2/84 ... از هشت است که دفترچه رانندگی در خطوط مسافربری برون شهری مازندران را دارد. تمام رفتارها و زندگی این زن نمونه بارز یک زن ... یک زن بیشتر از شغلش باید عاشق خانه‌اش باشد
متولد 1357 . هشت سال است راننده ام، سه سال مسیر آمل ساری و پنج سال هم بابل آمل کار کرده ام. از سال 83 گواهینامه گرفتم و 24/2/84 ... از هشت است که دفترچه رانندگی در خطوط مسافربری برون شهری مازندران را دارد. تمام رفتارها و زندگی این زن نمونه بارز یک زن ... (ادامه)
شکایت دختران نینجای ایران از خبرگزاری رویترز
(ادامه)
بانوان مدال‌آور مازندرانی تجلیل شدند
(ادامه)
عکس/ اجرای حرکات رزمی دختران در حضور احمدی نژاد و چاوز
(ادامه)
صادقعلی رنجبر خاطراتي از نماينده شهيد ساري در مجلس
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر نبرد فرهنگی، شعبه ای از جنگ نرم علیه ایران! (ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
ساقیا آمدن عید مبارک بادت
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.